2016(e)ko azaroaren 6(a), igandea

Jarrai nazazu!

Jesusen ikasleak haren lehenengo jarraitzaileak izan ziren. Berak, hauen artean, 12 apostolu hautatu zituen dena uzteko Berari jarraitzeko eta Berri Ona aditzera emateko. Haien eguneroko hizkuntza erabili zuen beraiengana hurbiltzeko eta Berarekin ibiltzera gonbidatzeko: 


"Zatozte nirekin eta giza arrantzale bihurtuko zaituztet"


Gaur egunean, kristauok gara Jainkoaren Erreinuaren mezulariak. Gelan, honi buruzko hausnarketa egin dugu, eta pentsatu dugu ea zer esaten didan Jesusek...

Eta niri... Zer eskatzen dit?
Zer utzi behar dut?

ESKER ONEKOA VS ESKERGABEA
LEIALA VS TRAIDOREA
AUSARTA VS BELDURTIA
ESKUZABALA VS ELKARTASUNIK GABEKOA

Kristauok ELIZA osatzen dugu, hau da, Jesusengan sinesten dugunok eta bataioa jaso dugunok Jainkoaren Herria osatzen dugu.
Marrazkiaren gainean sakatu eta abesti bat entzungo duzu. Letra irakurri eta ondo pentsatu bere mezuan...



 Sígueme

Sígueme como el aire a la tierra
Sígueme como la espuma al mar
Sígueme, hasta la vida eterna,
Sígueme sin dudar, sígueme más allá,
Pescaremos personas que busquen la paz,
Vivirás en mi cuerpo, beberás de mi cáliz,
Sígueme, sígueme hasta el final

Sígueme, cuando estés en tinieblas,
Sígueme cuando quieras llorar,
Sígueme, sé la sal de la Tierra,
Sígueme sin dudar, sígueme más allá,
Beberás de la fuente de la libertad,
La paz que te daré no te dejará en paz,
Sígueme y no mires atrás.

Sígueme, cuando ya nada creas,
Sígueme, búscame en la verdad,
Sígueme, y siempre estaré cerca,
Sígueme sin dudar, sígueme más allá,
Si te faltan las fuerzas, yo te daré más,
Yo seré tu maestro, yo te enseñaré a amar,
Sígueme, sígueme humanidad. 


Zer pentsatzen duzu? Jarraituko diogu? 

Ideia ezinhobea!!!

12 iruzkin:

  1. Kaixo Ana Roland naiz abestia oso polita da



    Roland

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo Ana, Gabriela naiz , abestia oso polita denez ,nire amak, Norak eta biok abestu dugu. A zer POLITA!!!! Hori bai desafinatzen dugu ,ez gara zu bezain abeslari onak!!!!

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo Ana, Elene naiz, oso atsegin dut abestia eta bere mezua.
    Bihar arte.

    ErantzunEzabatu
  4. Kaixo Ana,Maider Imaz naiz, zure kasekoa.Oso polita da abestia,bere mezua oso atsegina da eta.
    Bihar arte!

    ErantzunEzabatu
  5. Kaixo Ana
    Aimar naiz. Marraskia asko gustatu zait. Eta abestia ere bai.
    Agur

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo Ana,
    Irati naiz, abestia oso polita da eta nik baino hobeto abesten duzu.
    Bihar arte.

    ErantzunEzabatu
  7. Kaixo Ana. Pablo naiz. Marrazkia eta abestia oos politak dira. Eskerrik asko.

    ErantzunEzabatu
  8. Kaixo Ana:
    Rubén naiz oso polita iruditu zait abestia eta bloga.

    ErantzunEzabatu
  9. kaixo Ana,Nahia naiz 4Dko bat abestia oso gogoko dut hain polita denez eta ikasi dut asko goikoa

    ErantzunEzabatu
  10. Kaixo Ana,
    Arrate naiz, izugarri gustatu zait zure abestia!!! benetan oso polita da, bihar arte, agur

    ErantzunEzabatu
  11. Kaixo Ana Xabier naiz abesti eta irudiak oso politak.Bihar arte.

    ErantzunEzabatu
  12. Kaixo Ana Katalin naiz eta abestia oso polita da!

    ErantzunEzabatu