2014(e)ko urriaren 1(a), asteazkena

ZORIONBIDEAK



Jainkoak bere Semea bidali zigun mezu iraultzaile bat helarazteko: Jainkoak gu zoriontsuak izatea nahi du. 

Hau Berri Ona!!!

Jesus gure eredua da, eta Berak Zorionbideak utzi zizkigun geuk jakiteko zelan eraiki Jainkoaren Erreinua.



Hurrengo bideo honetan ikus dezakegu nortzuk diren Jesusen kuttunenak, nortzuk diren lehenak Jainkoaren Erreinuan, Jesus beti behartsuen alboan egon delako. Oso bideo polita eta zentzuz beterikoa da, ikusi eta pentsatu... Benetako axola dute zure bizitzan? Aintzat hartzen dituzue? Edo kontaezinak dira?



                 



LOS INCONTABLES (AIN KAREM)


No cuentan las mujeres ni los niños, 
no cuentan quienes vagan marginados,
no cuenta quien es pobre o está enfermo, 
no cuenta quien está crucificado.

No cuentan quienes no tienen trabajo,
ni tampoco quien sufre una adicción
o quien habla otro idioma en tierra extraña, 
no cuenta quien es de otro color.

MAS... PARA TI
SON QUIENES CUENTAN,
SON QUIENES CANTAN LA GLORIA DE DIOS, 
SON TU ROSTRO, SEÑOR CRUCIFICADO, 
SON TU ROSTRO, SEÑOR RESUCITADO (2) 
ERES TÚ.

Ni los niños soldados tienen nombre,
ni las niñas que están esclavizadas,
no existen quienes hoy mueren de hambre, 
y se ignora a quienes sufren soledad.

No contaron las mujeres ni los niños
y hoy siguen sin contar los más pequeños. 
Que haga mío el dolor de mis hermanos

y comparta, en justicia, el pan con ellos.

93 iruzkin:

  1. Kaixo lagunok!
    Oso bideo polita iruditu zait baina tristura sortu dit, egia esan, normalean haien egoeraz ahazten zait.

    ErantzunEzabatu
  2. kaixo, Amaia 4 Arena naiz.
    Nire ama eta aizparekin ikusi dut bideoa eta hiruri polita iruditu zaizkigu beti pentzatuko dut haien gan.

    ErantzunEzabatu
  3. kaixo inigo aguado naiz .niri bideoa asko gustatu zait martza oso ona da.baina argazki batzuk oso tristeak dira.

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. kaixo lagunok!!!!!!!!!!!!!!!
      Ni asier naiz.
      niri erebai triste iruditu naiz..........AGUR!!!!!!.........

      Ezabatu
  4. Kaixo Argoitz naiz, bideoa asko gustatu zait. Pena eman dit eta gustatuko litzaidake mundua aldatzea.

    ErantzunEzabatu
  5. Kaixo Eukene naiz .
    Bideoa nire amarekin ikusi dut eta oso polita iruditu zait baina aldiberean triste.
    Hain polita denez lau aldiz ikusi dut eta ia ia letra dakit.

    ErantzunEzabatu
  6. kaixo lagunoook! markel naiz. polita da baina tristea

    ErantzunEzabatu
  7. Kaixo, Ane Hormaeche naiz, nire amarekin eta nire nebarekin ikusi dut. Tristea iruditu zaigu, eta pertsonei eta pobrei laguntzea gustatuko ditzaidake.

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Kaixo , nik Javier campayo naiz, niri ere iruditzen zait oso triste eta pobrei lagundu behar ditugu

      Ezabatu
  8. kaixo ane lekue naiz tristea irutu zaiit eta polita ere bai

    ErantzunEzabatu
  9. kaixo ana nik jokin naiz 4.Dekoa oso tristea da eta dirua eman behar dugu

    ErantzunEzabatu
  10. Kaixo Javier Campayo naiz,bai oso triste da baina esperantsa handia dago pobrei
    laguntseko

    ErantzunEzabatu
  11. Kaixo Alex Naiz. Nire Ama, Aita eta nebarekin ikusi dut, oso polita eta tristea iruditu zait, guztatuko litzaidake munduan desbentazunak ez egotea. Denak modu berdinean bizitzea.

    ErantzunEzabatu
  12. kaixo nik Jon Iturriaga naiz 4.Akoa . Oso tristea bai niri axola ematen dit batzuetan ez dut egiten ondo gauzak. Begira berriro !!!

    ErantzunEzabatu
  13. Kaixo. Malen naiz, 4.A-koa.
    Niri ere oso polita iruditu zait baita tristura sortu ere.
    Nire ustez, guztiok zoriontsuak izan behar gara eta gu misiolariak bezala mundua aldatzen saiatu behar gara. Begira berriro!!!!!

    ErantzunEzabatu
  14. Kaixo, June Barrio naz 4 akoa naiz, nago amarekin, aitarekin, Iker eta Xabierrekin. Asko gustatu zaigu denori. Pensatzen dut hori da zorienbidea, Jesus dena konpartitzea bera beti dagoelako behartzuekin eta oso polita iduritu zait Gabon agur guztioei.

    ErantzunEzabatu
  15. kaixo Haizea naiz 4 akoa

    oso polita iruditu zait baina pobrei laguntzea nahi dut eta ere tristura sortu dit bideoa

    ErantzunEzabatu
  16. kaixo , Anne Ceberio naiz eta 4 D koa naiz ,eta bideoa oso polita iruditzen zait baina apur bat tristea da. Laguntzea nahi dut .

    ErantzunEzabatu
  17. Kaixo,Itxaso naiz. 4-A
    Bideo hau tristura sortu dit.
    BEGIRA BERRIRO!!!

    ErantzunEzabatu
  18. Kaixo lagunok ni Juan Lozano Rodriguez naiz oso tristea da videoa eta lagundu behar dugu behartsuei.

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Kaixo Juan, Iñigo herrera naiz.Gure katekesiko misan saski bat eramaten dute,
      Pobreentzat dirua jasotzeko.

      Ezabatu
  19. Kaixo, Arrate Lopez naiz 4-Akoa.
    Bideo hau oso polita iruditu zait baina apur bat pena ematen dit. Lagundu behar diegu-
    BEGIRA BERRIRO JESUSEN BETAURREKOEKIN.

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Arrazoi duzue!!! Berriro begira behar dugu besteoi laguntzeko prest egoteko!

      Ezabatu
    2. Kaixo Kattalin naiz 4akoa
      Niri oso polita iruditu zait bideoa , tristura handia sortu zait eta laguntzeko asmoa ere.

      Ezabatu
  20. Kaixo Iñigo herrera naiz oso ���� iruditu zait baina egia da hori egin behar dugu.
    BEGIRA BERRERI JESUSEN BETAURREKOEKIN eta ����asko egin!!!

    ErantzunEzabatu
  21. Kixo Javier Escobal naiz 4Akoa niretzat tristura handia du bideoa

    ErantzunEzabatu
  22. kaixo unai naiz 4ekoa polita iruditu zait eta lugundu behar diegu

    ErantzunEzabatu
  23. Zer gertatu da? nork kendu dio Markeli i ruzkina?

    ErantzunEzabatu
  24. Kaixo Iraia naiz, 4.Ekoa. Bideoa asko gustatu zait

    ErantzunEzabatu
  25. kaixo lagunok amaia 4 A koa naiz bideoa oso polita da baina tristea niretzat AGUR

    ErantzunEzabatu
  26. Kaixo Ana, Jokin naiz zure klasekoa naiz, eta oso polita iduritu zait
    bidioa.

    JOKIN

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Kaixo Jokin!
      Bai, bideoa polita da eta sakonki pentsatzekoa...

      Ezabatu
  27. kaixo Ana .i
    Iker naiz zure ikaslea ,eta bideoa oso interesgarria eta tristea izan da.

    ErantzunEzabatu
  28. Kaixo Ana, Roland naiz. Bideoa ikusi dut eta gustatu zait.

    ROLAND.

    ErantzunEzabatu
  29. Kaixo Ana,bideoa ikusi dut eta batxuetan pertzona oriek asten sait.
    Iñigo S.

    ErantzunEzabatu
  30. kaixo Ana, Kerman naiz. Bideoa ikusi dut eta asko gustatu zait baina pizka bat tristea da.

    ErantzunEzabatu
  31. Kaixo,Ana Irati naiz ikusi dut eta bai da pestzatzekoa.

    ErantzunEzabatu
  32. Kaixo Ana,Elene naiz eta bideoa ikusteak tristura handia eragitu nau,
    injusitzia dela uste dut nik.

    ErantzunEzabatu
  33. kaixo ana gabriela naiz bideoa asko gustatu zait oso polita izan
    da eta gauza polita izan da

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. kaixo ana gabriela naiz bideoa asko gustatu zait oso polita izan
      da eta gauza polita izan da

      Ezabatu
  34. Kaixo Gaizka naiz,videoa polita baina oso tristea iruditu zait.

    ErantzunEzabatu
  35. Bideo políta baina tristea.Gustako litzaidake pertsona guztiak ondo bizitzea

    ErantzunEzabatu
  36. Kaixo Ana Maider Imaz naiz zure klasekoa asko gustatu zait bideoa baina oso tristea da aldi berean negar egiteko gogoak izan ditut momentu batzuetan.Injustisia handia da pertsona horientzako!ezta!agur

    ErantzunEzabatu
  37. Kaixo Ana, Jose naiz. Laugarren mailako ikasle bat naiz.Ikusi ditut bideoak zure blogean eta pena asko eman dizkidate. Ez zait batere guztatu Kongoren bideoa. Ze pena eman zaizkit!.Agur Jose.

    ErantzunEzabatu
  38. Kaixo Ana.
    Familiarekin ikusi dut bideoa eta guztiok oso triste dela pentsatzen dugu.
    Laster arte andereño!
    Koldo Imanol ( 4-E)

    ErantzunEzabatu
  39. Kaixo Ana
    Itsaso naiz, 4.Ekoak.Bideoa nire neba-arrebarekin ikusi dut.Oso triste iruditzen zait.Bina niri gustatu zait batezere musika.Pena emanten dit ume horien bizitza baina denon artean zeozer egin dezakegu laguntzeko.
    ondo pasa .

    ErantzunEzabatu
  40. Kaixo Ana,Juan naiz4Eko ikaslea naiz bideoa oso tristea da
    Agur

    ErantzunEzabatu
  41. Kaixo Ana Lander naiz 4.Eko ikaslea.Nire amarekin ikusi dut bideoa eta oso polita iruditu zaigu baina pena asko eman digu. Agur

    ErantzunEzabatu
  42. kaixo Ana, Sara naiz 4.Dko irakaslea. Bideoa ikusi dut oso polita iruditu zait baina pizka bat triste.Agur

    ErantzunEzabatu
  43. Bideo ikusi dut eta zerbait egin behar dugula pentsatzen dut.

    ErantzunEzabatu
  44. Kaixo Ana:
    Izaro naiz, jarraituko diogu ausarta izaten, eskuzabala izaten. Agurr!!

    ErantzunEzabatu
  45. kaixo Ana,Nahia naiz 4Dkoa bideoa ikusi dut eta oso polita iruditu zait eta gainera nire amarekin ikusi dut eta galdetu dit ea zelan sentitu naiz bideoa ikusi eta gero

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Kaixo Ana ni Ines Martinez 4Ekoa bideoa ikusi dut eta oso oso polita diruditu sait baina apurtzubet tristea diruditu zait erakutzi diot nire ama eta aitari eta pentzatu dute ni besalakoa.

      Ezabatu
  46. Kaixo Ana,David Chen naiz bideo asko gustatzen zaio eta dirua,janaria...eman behar dugu

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Kaixo David, ados nago zurekin baina uste dut garrantzitsuagoa dela guk haiek kontuan hartzea eta gure bizimodua aldatzea haiek lehenak izateko.
      Ondo izan

      Ezabatu
  47. kaixo Ana ni Ander naiz. Bideoa ikusi dut eta oso polita da baina erebai oso tristea da eta erritmoa gustatzen zait.

    ErantzunEzabatu
  48. kaixo Ana Mario naiz laugarrenekoa ikusi dut eta oso tristea iruditu zait


    Mario

    ErantzunEzabatu
  49. Kaixo Ana Mario naiz laugarrenekoa bideoa ikusi dut eta oso tristea iruditu zait

    Mario

    ErantzunEzabatu
  50. Kaixo Ana Marta naiz bideoa asko gustatu zait oso polita izan da baina oso oso tristrea da.💯💯😢😢

    ErantzunEzabatu
  51. Kaixo Ana Leire naiz bideoa ikusi ondoren konturatu naiz batzuk ez dutela jatekorik eta batzutan ez dugunean janaria jaten ez garela konturatzen beste batzuk ez dutela jatekorik.

    ErantzunEzabatu
  52. Kaixo Izan naiz eta bideoa oso tristea da ������

    ErantzunEzabatu
  53. Kaixo, Ana:

    Loyola naiz. Bideoa ikusi dut eta abestia asko guztatu zait. Pena handia eman didate bideoaren umeek.

    Bihar arte!

    ErantzunEzabatu
  54. Kaixo videoa oso tristeza da jende asco
    oso txarto pasate suelako.

    ErantzunEzabatu
  55. Kaixo Ana,zure ikaslea Julen naiz. Nire ustez, bideoa oso polita izan da eta gustatu zait. Agur bero bat.

    ErantzunEzabatu
  56. Kaixo Ana Jon Contreras naiz, bideoa tristea eta interresgarria da.

    ErantzunEzabatu
  57. kaixo Ana Ane Bermejo naiz bideoa oso polita iruditu zait baina aldiberean oso triste eta bideo honetan ikasi ditut gauza asko adibidez behartzuei lagundu behar dugula

    ErantzunEzabatu
  58. kaixo Ana:Leire naiz bideoa ikusi ondoren konturatu naiz batzuetan ez dugula janaria jaten eta beste batzuk ez dutela janaririk.

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Kaixo Ana! Katixa naiz. Oso polita da bideoa. Uste dut lagundu ahal dugula.

      Ezabatu
  59. Kaixo Ana Adriàn naiz eta bideoa oso polita iruditu zait baina tristea

    ErantzunEzabatu
  60. Kaixo Ana, Adrián naiz.
    Bideo oso polita iruditu zait baina tristea.

    ErantzunEzabatu
  61. Kaixo Ana Alicia naiz. Bidioa ikuzi dut nire nebarekin (Jose). Oso polita zen eta tristea zen. Niri guztatuko zitzaidan pobreak ondo bizitzeko.

    ErantzunEzabatu
  62. kaixo Ana, bideoa ikusi dut eta asko ustatu zait, baina apur tzu bat triste. Itziar.

    ErantzunEzabatu
  63. Kaixo Ana, Markel García Razquin naiz, 4.A mailakoa.
    Bideoa ikusi dut eta oso polita iruditu zait eta baita tristea ere.


    ErantzunEzabatu
  64. Kaixo Unai Robledinos naiz eta Bideoa ikusi dot eta asko gustatu zait.

    ErantzunEzabatu
  65. Kaixo, Ana! Arturo naiz eta bideoa oso polita da. Niri asko gustatu zait. Eskerrik asko

    ErantzunEzabatu
  66. kaixo,Ana Amaia Ayestaran naiz.bideoa ikusi dut eta oso polita izan da.nik pentzatzen dut lagundu bear dutelago.

    ErantzunEzabatu
  67. Kaixo Ana Arantza naiz nik pentztzen dut gogoratu behar dugula eta lagundu

    ErantzunEzabatu
  68. Kaixo Ana, Unai Ullibarri naiz. Bideo hau ikustea pena handia eman dit. Jende horriri lagundu nahi diot.

    ErantzunEzabatu
  69. Kaixo Ana, Unax Martin naiz. Bideoa ikusi dut eta gustatu zait.

    ErantzunEzabatu