2015(e)ko martxoaren 14(a), larunbata

JESUSEN BARKAMENA

Jesusek parabolak kontatzen zituen Jainkoaren Erreinua nolakoa den azaltzeko. 
Ardi galduaren parabolan  Jesusek azaltzen digu artzaina Jainko Aita dela, eta horrela jokatzen du gu hainbeste maitatzeagatik. Berak bere ardi galdua bilatzen du, lagunten dio eta, aurkitzen duenenan, besarkatzen eta musuak ematen dizkio bere maitasuna eta poza adierazteko. Horrela Jesusek erakusten digu Jainkoa gure Aita dela, maitatzen gaituela eta, gaizki jokatzen dugunean, barkatzen gaituela, beti.


Aurreko parabolan bezala, Jainko Aitaren barkamena eta etengabeko maitasuna ikus dezakegu hurrengo bideo honetan.




12 iruzkin:

  1. Kaixo Eukene naiz.
    Bidioa ikusi dut. Ardían gu gara,artzaina Jainkoa da baina ez dut gogoratzen nork den otsoa

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo Ane Hormaeche naiz 4Akoa.
    Oso ondo pasatu dugu nire ama eta ni bideoa ikusten.
    Ardiak gu gara,Artzaina jainkoa da eta otsoa bekatua da.
    Aggguuuuuuuuurrrrrrr¡¡¡¡¡¡¡¡¡

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo Malen naiz ��
    Nik ere bideoa ikusi dut eta oso polita dela iruditu zait.��otros pekatua da,ardían gusta gara �� eta artzaina Jainkoa ��da.
    Agurrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!��

    ErantzunEzabatu
  4. Oso ondo neskak! Primeran ulertu duzue, hori zen Jesusen asmoa parabolak kontatzean, guk ikustea nolako maitasuna daukan Jainkoak bere seme-alabengan, gu geu!! Jainkoa gure Aita/Ama da eta.

    ErantzunEzabatu
  5. kaixo Manuela naiz 4'Dekoa oso polita da ardiagu gara eta artzaina jainkoa otsoa ez dut gogoratze

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo,Ane Hormaeche naiz.
    Oso ondo eta oso ona iruditu zait bideoa.
    Asteburu ona pasatu gustiok.
    Aggguuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrr¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

    ErantzunEzabatu
  7. Ana Telmo naiz, ikusi dut zure videoa eta oso dibertigarria da

    ErantzunEzabatu
  8. Kaixo Kattalin naz 4Akoa,nik ezin dut bideoa ikusi.
    Baina gogorazten DUT otsoa bekatua dela árdiak gu eta
    artzaina Jainkoa dela

    ErantzunEzabatu
  9. kaixo olatz naiz 4dkoa videoak ikusi ditut oso politak dira

    ErantzunEzabatu
  10. kaixo amaia naiz eta oso polita iruditu zait videoa nire aizparekin ere ikusi dudalako eta pasatu asteburu ona aguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrr

    ErantzunEzabatu
  11. kaixo Oier naiz eta bideoak asko guztatu zaizkit.
    Agur.

    ErantzunEzabatu
  12. Kaiso Ana Telmo naiz gaur daukagu froga esta? Ikusi dut Barkamena eta ori.

    ErantzunEzabatu