2015(e)ko urtarrilaren 15(a), osteguna

BAKEA ETA ELKARTASUNAREN ALDEKO GARAIA (BEG-TPS)































ALBOANek 5 minutuko dokumentala prestatu du guri ulerarazteko, zehatz mehatz, zer gertatzen den Kongon eta zein den gure telefonoekiko harremana.


Behin gogoratuta kaperan ikusitako aurkezpena, une ezinhobea da hausnarketa egiteko. 
Pentsatuko dugu nola dauden Kongotarrak, Bijouxek kontatu dizkigun gauzak oso gogorrak dira eta, zoritxarrez, benetan gertatzen ari dira. 
Beraz, ALBOANek antolatutako proiektuan parte harte hartu dugu eta jarduera solidario pila bat egin dugu, adibidez: hamaiketakoa, "bombonera", zinema, Bidezko Merkataritzako denda, Estetidenda... Kontaiguzu zelan izan den zure esperientzia jarduera hauetan, zer egin duzun, zelan pasatu duzun, zer egin ahal dugun kongotarrei laguntzeko...

22 iruzkin:

  1. kaixo Eukene naiz nire ahizpari azaldu diot eta esan dit lagunduko duela
    BEGIRA BERRIRO !!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  2. kaixo amaia 4akoa naiz bomboneran gela gustia partea egin dugu, telofonoak ekarri dugu eta esteti denda egin dugu gogoratu BEGIRA BERRIRO

    ErantzunEzabatu
  3. MARKEL ETA ASIER GARA. :-) LANGUNDUKO DUGU KONGO LLENDEARI :-)

    ErantzunEzabatu
  4. kaixo jon iturriaga naiz eta nik nire amamarekin dirua ematen diot pobreei

    ErantzunEzabatu
  5. VIVA TPS MARKEL NAIZ ETA ASIER NAIZ

    ErantzunEzabatu
  6. kaixo kattalin naiz,eta zineman,bonboneran egin dut parte.
    Prest nago kongori laguntzera.
    BEGIRA BERRIRO!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  7. argoitz naiz eta bonbonera antolatu dugu zuei dirua emateko.

    ErantzunEzabatu
  8. kaixo ane lekue naiz 4akoa klase gustia parte artu dugu gausa gustietan eta oso ondo pasatu dugu

    ErantzunEzabatu
  9. kaixo Haizea naiz lau garren akoa eta ostiralean esteti dendan ego ginen saltzen pultzerak xaboiak eta belak goizes bonboneran egon ginen gero hamaiketako solidarioa jan genuen arratsaldes zinemara joan ginen eta bi astetan mobilak berreskuratu genituen

    ErantzunEzabatu
  10. kaixo ane naiz , bomboneran oso ondo pasatu nuen.

    ErantzunEzabatu
  11. UNITZE BAGARA GERRA KONGON BUKATUKO DA MARKEL ETA ASIER IDATZI DUGU HAU :-)

    ErantzunEzabatu
  12. kkaixo javier naiz nik lagunduko dizuet

    ErantzunEzabatu
  13. iƱigo herrera naiz eta hori ere egin dut nire lagunekin eta ondo pasatu nuen jolasten.

    ErantzunEzabatu
  14. Itxaso naiz
    TPSn eta bonboneran parte artu dut.Ezin izan dut telefonoa ekarri.
    Agur
    BEGIRA BERRIRO

    ErantzunEzabatu
  15. Gorka 4A Bomboneran oso ondo pasa nintzen

    ErantzunEzabatu
  16. kaixo mikel 4akoa bonboneran parte egin duzue

    ErantzunEzabatu
  17. kaixo Eukene Fidalgo naiz 4 Akoa
    Nik bonboneran jolastu nuen,txokolatina erosi nuen eta zinemara joan nintzen eta arratzaidean estetidendanparte hartu nuen

    ErantzunEzabatu
  18. Kaixo JUAN naiz 4akoa oso ondo pasa nuen TPS

    ErantzunEzabatu
  19. Kaixo ana 5.bko ikaslea naiz. Joseba . Agente sekretuak gara eta gure misioa kongorekin nahastua dago barkatu ezin dut gehiago esan agur

    ErantzunEzabatu
  20. kaixo ostabere joseba naiz esan didate gure´´watsappak´´ kongora eldu direla eta asko guztatu zaiela gure ideak.Laster erantzuteko asmoz nago agur. Oharra:nik ere oso ondo pasatu nuen TPSan agur

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Kaixo Joseba!
      Pozten naiz zu berriro hemendik ikusteaz!! Egia esan, primeran pasatu genuen jarduera solidarioak egiten, horixe da bidea txarto dauden gauzak aldatzeko.

      Ezabatu
  21. espero dut 5. mailakoak animatzea onetara BEGIRA BERRIRO ZU ETA ZURE MUGIKORRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu