2014(e)ko maiatzaren 13(a), asteartea

EUKARISTIA

Pazkoa garaian gaudenez, geure poztasuna adierazteko une ezinhobea da! Jesus piztu egin da eta Bere indarrak utzi dizkigu.
Ospatzeko eta alaitzeko garaia da.
Geure inguruan ikus dezakegu gure lagunok Lehenengo Jaunartzea egiten ari direla, asteburu hauetan zehar hainbeste lagun Jesusengandik are hurbilago... eskertzekoa da.
Azken urte hauetan katekesian eta klasean hitz egin duzue luze Jesusi buruz, bere ikasgaiak ulertu dituzue eta sakonago ezagutu duzue. Horregatik, denok dakizue Jaunartzea egiteak zer esanahi duen. Jesusen gorputza jaso duzue, Jesusek Azken Afarian egindakoa oroituz.
Gogoratu, Jesusek maitasun agindua utzi zigun:


"ELKAR MAITATZEA NIK MAITE IZAN ZAITUZTEDAN BEZALA"


ABES DEZAGUN!! 
Klikatu izenburuaren gainean eta abestia entzungo duzu. Entzun eta gero, saiatu abesten, klasean abestuko dugu eta!!

JESUS DAGO NIRE BIHOTZEAN


Jesus dago nire bihotzean
zure bihotzean
bihotz guztietan (bir)
Begiak zabalik begira inguruari.
Ondokoei emaiezu eskua.
Beti zoriontsu izan daitezen.
Jesus bihotzean baitaramate.


Orain, anima zaitezte blog honetan zuen Lehenengo Jaunartzeko esperientziak konpartitzera!! Kontaguzue zein elizatan ospatu duzuen, ea eukaristia prestatzeko parte hartu duzuen, zelan sentitzen zareten, norekin ospatu duzuen... Oso erreza da, "Iruzkinak" sakatu, profil anonimoa hautatu, "Idatzi iruzkina" dagoen lekuan idatzi zuen hausnarketak eta, behin idatzita, argitaratu zuen testua "Argitaratu"-en gainean sakatuz. Ez ahaztu zure izena eta gela idaztea, bestela ezin dugu jakin nor zaren.

Gure lagunen sarrerak irakurrita, iruzkin gehiago egin ditzakegu, "Erantzun"-en gainean sakatuz, idatzi ea egon zareten, zer iruditu zaizuen...

Zuek idatzitakoa blogean agertzeko, erakutsi behar duzue ez zaretela errobotak, horretarako irudi batean agertzen diren zenbakiak edota letrak kopiatu eta bidali.

167 iruzkin:

  1. Joan den larunbatean nire Lehenengo Jaunartzea ospatu nuen Karmengo Eleizan. Lagunen artean eta nire familiarekin, primeran pasatu genuen!
    Gainera, eukaristia prestatzen parte hartu nuen eta eskaera bat irakurtzea tokatu zitzaidan. Nahiz eta nahiko urduri jarri nintzen, familiak esaten dit bikain egin nuela, beraz, poz-pozik nago.
    Hemendik aurrera eukaristian parte har dezaket nire gurasoek bezala!!

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo Ane naiz, ni nire jaunartzean oso urduri egon nintzen.

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Kaixo Itxaso naiz Ane oso ondo egon zineneta oso ondo irakurri zenun

      Ezabatu
    2. kaixo Ane naiz,eskerrikasko

      Ezabatu
    3. Kaixo Iñigo naiz , (ZORIONAK ANE) (:

      Ezabatu
    4. kaixo Itsasne naiz Ane oso normala da urdurik egotea, nik erebai
      urdurik egon nintzen.

      Ezabatu
  3. kaixo,leire naiz eta joan den larunbatean Lehenengo Jaurnartzea egin nuen.Oso urduri jarri nintzen. Jesusen gorputza jaso nuen !!!!!!!
    Irakurmen bat irakurri nuen asko gustatu zitaidan.

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. niri, irakurmena irakurtzean suuuuuuuper uduri nengoen,baina gero erlajatu
      nintzen.

      Ezabatu
  4. Kaixo Enrique naiz oso ezperientzia ona izan zen nire lehen jaunartzea nire familia osoarekin ospatu nuen Sheraton hotelean . Hango janaria oso goxo zegoen eta gero nire lagun batzuekin igogailuz denbora guztian igotzen eta jaisten egon ginen. Nire bizitzaren egunik hoberena izan zen

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. kaixo Enrique, Amaia naiz nik ere ondo pasatu nintzen nire jaunartzean

      Ezabatu
    2. kaixo Ane naiz eta ni ere oso ondo pasatu nintzen nire jaunartzean

      Ezabatu
  5. Kaixo, Iñigo naiz eta pasaden astean Anderren jaunartzean egon nintzen .Oso ondo pasatu nuen eta espero dut zuek bebai ondo pasatzea zuen jaunartzean .ZORIONAK DENOI :)

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo, Amaia naiz nik ondo egon nintzen nire jaunartze egunean dantzan, jolasaka eta abar ari nintzen, gero Ercilla hotelera joan ginen nire, familia eta ni eta oso ondo pasatu ginen

    ErantzunEzabatu
  7. Kaixo,Joseba naz eta oso urduri nago domeka honetan egingo dodalako.
    zelan egingo dot?

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Amaia J. naiz lasai Joseba oso ondo egingo duzu eta.

      Ezabatu
  8. Kaixo, Amaia naiz nire jaunartze egunean ondo pasatu nintzen, nire familiarekin, jaunartzea egin, ondoren Ercilla hotelera joan ginen eta han, dantzan, kantan eta abar ibili ginen, ondo pasatu nintzen nire jaunartze egunean

    ErantzunEzabatu
  9. Kaixo, Amaia Jimenez naiz nire jaunartzean oso ondo pasatu nuen eta familia osoa etorri zen ni ikustera. Artzandara joan ginen bazkaltzera.

    ErantzunEzabatu
  10. kaixo enara naiz nik uste dut joseba, ondo egingo duzula jaunartzea eta oso ondo pasatuko duzula, guk bezala. Ez jarri oso urduri

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. joseba naz eskerrik asko enara

      Ezabatu
    2. Kaixo Esti naiz eta ni Enara besala pentsatsen du.Super ondo egingo duzu Joseba.

      Ezabatu
    3. kaixo Ane naiz.OSO ONDO EGINGO DUZU:-)

      Ezabatu
    4. kaixo Leire naiz uzte dut oso ondo egingo duzula.Ez ipini urduri !!!!!!!!
      Lasai egon behar zara .Gainera zure familia egongo da zugaz bueno guztiok egon gara zugaz

      Ezabatu
    5. kaixo Lucia naiz nire jaunartzea pasaden urtean egin nuen.Nik ere oso urduri neuden.

      Ezabatu
  11. Kaixo:
    Celia naiz , Maiatzaren 31n jaunartzea egingo dut .Apur bat urduri nago baina gogoak ditut .Espero dut eguraldi ona egitea .

    Agur Celia

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. kaixo jon naiz. OSO ONDO PASA JAURNARTZEAN

      Ezabatu
    2. joseba naz bebai ondo pasa jaunartzean :D

      Ezabatu
    3. kaixo celia naiz eskerrik asko
      agur

      Ezabatu
    4. kaixo Ane naiz (4·A) ondo pasa JAUNARTZEAN:-P

      Ezabatu
  12. Kaixo:
    Alex naiz eta 31ean egingo dut
    lehenengo jaunartza.
    Nire familiarekin egingo dut

    Agur bero bat Alex

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Kaixo,Iñigo naiz espero dut ondo pasatzea

      Ezabatu
    2. Kaixo Alex Enaitz naiz espero dut ondo pasatzea.

      Ezabatu
  13. Kaixo Eider naiz eta 24an egingo dut lehenengo jaunartzea oso urduri nago

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. lasai eider ederto egingo dozu-eta joseba naz

      Ezabatu
    2. Esti naiz Eider ez zara urduri jarri behar.


      !!!!!!!!!OSO ONDO EGINGO DUZU¡¡¡¡¡¡¡¡¡

      Ezabatu
    3. Iñigo naiz, lasas Eider ondo pasatuko dulzura

      Ezabatu
  14. Kaixo Ana Enaitz naiz. Oraindik ez dut egin jaunartza
    baina gutxi geratzen zait eta Karmengo eleizan
    egingo dut. Urduri pixka bat nago.
    Idei ona euki duzu blog hau egiterakoan.

    ErantzunEzabatu
  15. nik aneren jaunartzea ikusi nuen eta nire uztez oso ondo egin zuen
    nire uztez biak oso ondo pasatu giñen eta familia guztia erebai

    ErantzunEzabatu
  16. Ane naiz.Ez nago seguru, .Itxaso zara?

    ErantzunEzabatu
  17. Ane naiz. Itxaso zara ezta?

    ErantzunEzabatu
  18. Ane naiz,Itxaso zara ezta?

    ErantzunEzabatu
  19. kaixo ni enara naiz jaunartzea pasaden asteburuan egin nuen baina oso urduriiiii nengoen

    ErantzunEzabatu
  20. Ane naiz, ni ere urduri nengoen:-o

    ErantzunEzabatu
  21. Kaixo Irati B naiz. Nik ere egun zoragarria pasatu nuen!! Nire lagunmina etorri zen La Coruñatik, Lola. Hemendik aurrera jaunartze pila egingo ditut. Igandero!

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Irati Blasco zara?.A! Ane naiz

      Ezabatu
    2. Kaixo Irati , nik Oihana naiz , oso polita zagoz klaseko argazkian:D

      Ezabatu
  22. Kaixo Joseba naiz .Bihar egingo dut jaunartza eta oso urduri nago nire lagunekin ,familiarekin egongo naizelako .Eta erebainago urduri oparien gatik .

    ErantzunEzabatu
  23. Kaixo ander u naiz eta oso ondo pasatu nuen

    ErantzunEzabatu
  24. Kaixo Ana, Ander Herrera naiz maiatzaren 25ean egingo dut jaunartzea Santo Rosario eleizan (Rekalde) eta apurtzu bat urduri nago.

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Kaixo Ander Enaitz naiz zuri gutxi geratzen zaizu.

      Ezabatu
  25. ZORIONAK asteburu honetan egiten ari zaretenoi!!
    Benetan pozten naiz, alde batetik Jaunartzearen esanahia ulertzeagatik eta beste aldetik blog honetan hain biziki konpartitzeagatik.
    ESKERRIK ASKO GUZTIOI!!!

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Kixo Ana Enaitz naiz. Gaur egingo ditut argazkiak eta jaunartza
      8 aren ekainean egingo dut.

      Ezabatu
    2. Kaixo Ana Enaitz naiz.
      Its time to change abestia ipini bear duzu blogean.

      Ezabatu
  26. Erantzunak
    1. Ane naiz.Ez da ezer, gainera dibertigarria da guretzako.

      Ezabatu
  27. Kaixo Joseba, Itsasne naiz, zelan zure lehenengo Jaunartzean? Espero dut ondo pasatu duzula, eta atzo egin zenutenak ere bai.

    ErantzunEzabatu
  28. Kaixo Ana , Jon naiz . Asteburu honetan egin dut jaunartza , San francisco javierren eleizan .
    Oso ondo pasatu nintzen .
    Oso ideia ona zen blog hau egitea .

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Jon Enaitz naiz ze kopiota zara. Baina ondo dago.
      :):):):):)

      Ezabatu
  29. kaixo Irune naiz laugarren Ckoa iaz Alaiaren jaunartzera joan nintzen eta oso polita izan zen

    ErantzunEzabatu
  30. Kaixo Laura naiz(4c)Pena bat da jaunartzea egingo ez dutenak.
    Nik pasaden astean egin nuen(17an)Oso ondo pasatu nuenETA OPARIAK......!!!!!!
    Zein ideia bloga!!!!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Kaixo Shadieva naiz,zorion

      Ezabatu
    2. KaixoLaura Sara naiz.Bai arrazoi duzu ,pena bat da jaunartzea egiten ez dutenak.

      Ezabatu
  31. ander naiz zorionak denoi

    ErantzunEzabatu
  32. ¡ZORIONAK JAUNARTZA EGIN DUZUNOEI!

    ErantzunEzabatu
  33. Zer esan nahi duzu Shadieva?(Laura naiz)

    ErantzunEzabatu
  34. ZEIN POLITA BLOGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!ZORIONAK ANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    (LAURA NAIZ)

    ErantzunEzabatu
  35. Ni Markel Unamuno naiz nik Maiatzaren hamaikan egin nuen eta oso ondo pasatu nintzen eta egingo dutenei:ez egon urduri oso ondo egingo duzue eta.

    ErantzunEzabatu
  36. kaixo Ana Sara naiz.Gaur lehiaketa bat egin dugu Ane ,Maria eta hirurok ,klasificatu gara eta oso ondo pasatu dugu

    ErantzunEzabatu
  37. Kaixo Maria naiz,nirentzat jaunartza supertxulia da eta ere blog hau ezkerrikazko Ana blog hau egitea gaitik.

    ErantzunEzabatu
  38. Jesuitak 1ek eta jesuitak 3k ere parte hartu zuten eta oso ondo egin zuten,

    AUPA JESUITAK

    ErantzunEzabatu
  39. Laura naiz biak arrasoi dugu Sara

    ErantzunEzabatu
  40. Kaixo Aitziber naiz. Nire jaunartzea oso polita izan zen. Tokatu zitzaidan 2 liburu eramatea eta ez nintzen urduri jarri.

    ErantzunEzabatu
  41. KAIXO:
    Celia naiz eta duela 2 edo 3 aste esan nuen Maiatzaren 31n egingo nuela jaunartzea.
    Larunbat onetan tokatzen zait eta oso urduri nago.Espero dut eguraldi ona egitea.Oso momentu polita da eta ondo pasatu behar dugu .
    AGUR

    CELIA

    ErantzunEzabatu
  42. Kaixo Asier naiz, nire lehen jaunartzea senideekin ospatu nuen. Bakioko jatetxe batean jan genuen eta gero nire lehengusuekin hondartzan jolastu nuen. Oso ondo pasatu nuen.

    ErantzunEzabatu
  43. KaixoCelia Laura naiz Hori espero dut Celia.Niri eguraldi na ateratu zitzaidan.

    ErantzunEzabatu
  44. Kaxo Eder naiz nire lehen jaunartzean irakurri nuen era ez nuen okertu oso fondo pasatu nuen

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Kaixo Eder , Oihana naiz,zer oso "fondo" edo ondo?

      Ezabatu
  45. Kaixo Arrieta naiz ni oso urduri nengoen nire jaunartzeko egunean, baina azkenean oso ondo pasatu nuen eta ezperientzia oso ona izan nuen

    ErantzunEzabatu
  46. KAIXO LAURA NAIZ

    IA 100 IRUZKINAK¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

    ErantzunEzabatu
  47. Kaixo Alex naiz eta aste honetan egingo dut larunbatean eta oso urduri nago. Agur bero bat Alex

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Heldu da eguna!! Zorionak Alex!
      Espero dut primeran pasatzea eta oso urduri ez jartzea!!

      Ezabatu
  48. Kaixo Nerea naiz, 4B koa nik ez dut jaunartzea egingo, baina Carlota, Claudia, Aiara eta Enriqueren jaunartzera joan naiz eta oso ondo pasatu nuen.

    ErantzunEzabatu
  49. Kaixo, ni Lucas naiz 4B-koa eta jaunartzea egin nuen. 2014/5/10-rrean egin nuen. Oso ondo pasatu nuen, Ikerrekin, Unairekin eta Telmo Belokirekin egin nuen.
    Musu handi bat LUCAS.

    ErantzunEzabatu
  50. ander naiz 4A-KOA eta jaunartzea egin nuen 10 marrean egin nuen .
    Oso ondo pasatu nuen , Inigo zuazorekin
    Musu handi bat ANDER

    ErantzunEzabatu
  51. Kaixo Ana Laura naiz aldatu dituzu letrak?eta hizkuntza?:-)

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Bai Laura, lortu dut euskaraz ipintzea eta letra politago jartzea.

      Ezabatu
  52. Kaixo Julen naiz etá nire jaunartzea 17 egin nuen

    ErantzunEzabatu
  53. Kaixo guztioi!!!!!
    Andereño Marta naiz eta asko gustatu zaizkit zuen mesuak.
    Zorionak Lehenengo Jaunartzea egin duzuenei!!!!!
    Eta ez ahaztu lehenengo jaunartzea oso garrantzitsua dela baina bigarrena, hirugarrena, laugarrena ... eta beste guztiak erebai.
    A! Eta zorionak ere andereño Anari hain blog polita egiteagatik!!!!!!!
    Musuak!

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Kaixo Marta!!
      Eskerrik asko gure bloga irakurtzeagatik eta bertan parte hartzeagatik, zurea ere bada!!!
      Musuak

      Ezabatu
  54. Claudia resusta naiz eta ere lehen jaunartzea egin dut oso ondo pasatu nuen et leire etorri zen nire jaunartzera eta ni berera jajaja bain ere ikusi nituen batzuk adibides: Enara Ezti, AmaiaJ Amaia Larrinaga Ane, Enrique aiara eta ni egun berdinean egin genuen jaunartzea eta oso ondo pasatu nuen eta Blog berria asko gustatzen zait eta jaunartzekoak oso guapo/a

    MUXU ASKO:)
    CLAUDIA RESUSTA GALDOS

    ErantzunEzabatu
  55. Kaixo Ana,

    Bruno naiz, 4.garren bekoa. Hurrengo asteburuan nire Jaunartzea izango da. Apurtxu bat urduri nago, baina oso pozik.

    Agur bero bat,

    Bruno

    ErantzunEzabatu
  56. Kaixo Álvaro naiz, oraindik ez dut egin jaunartzea baina urduri nago.

    Agur bero bat.

    ErantzunEzabatu
  57. Aldatu duzu portada Ana.Ane naiz

    ErantzunEzabatu
  58. KAIXO ANA:
    Celia naiz eta 3 ordu barru jaunartzea egingo dut oso oso urduri nago eta ez dut oso ondo lo egin.Irakurri behar dudana oso erreza da.Eguna oso eguraldi txarrarekin hasi da baina bueno zer egingo dugu.Espero dut eguraldia hobetzea.

    AGUR

    CELIA

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Kaixo Celia!!
      Lasai, primeran irakurriko duzu eta oso dotore eta polita joango zara, ez ibili urduri!!
      Gainera eguraldiaren kontua ez da garrantzitsuena, zure familia eta lagunekin egun zoragarria izango baituzu!!

      Ezabatu
  59. Kaixo Celia Laura naiz
    Eguraldia txarra da baina espero dut ondo irakurtzea

    ErantzunEzabatu
  60. Kaixo,Naroa naiz Ckoa .Gaur Iparragirre Eskolaurreko famili eguna da

    ErantzunEzabatu
  61. Kaixo Celia Sara naiz .Jaunartzean SUPER ONDO pasatzea espero dut.

    ETA GOZATU ASKO ZURE EGUNAZ

    ErantzunEzabatu
  62. KAIXO ANA:
    Celia naiz atzo egin nuen jaunartzea eta primeran pasatu nuen nire familiarekin gainera ez zuen ia euria egin oso pozik nago . Nire lehengusinak geratu ziren lo egitera eta oso ondo pasatu genuen .Egingo duzuenoi lasai ni oso urduri nengon tenblatzen eta oso ondo egin nuen.

    ErantzunEzabatu
  63. Zorionak Celia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-) :-) :-) :-) :-) :-) (Laura naiz)

    ErantzunEzabatu
  64. kaixo Ana Ane naiz.Jarri duzu organoarena.OSO POLITA DA!!!

    ErantzunEzabatu
  65. Kaixo Ana Ander naiz 4Ckoa oso,eta polita utzi duzu bloga.

    ErantzunEzabatu
  66. Kaixo Laura naiz
    Bai horixe Ander!!!!!!!!!!!!:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

    ErantzunEzabatu
  67. Kaixo Unai.G naiz.
    Nire jarnautzean oso ondo pasatu nintzen

    ErantzunEzabatu
  68. :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) kaixo

    ErantzunEzabatu
  69. julen naiz.
    ana ze blog hain interesgarria

    ErantzunEzabatu
  70. Kaixo Elene naiz, nik oso ondo egon nintzen nire jaunartzean. Pizza bat urdiría egon nintzen Jesusen gorputza jan nuelako, baina orrokorrean, oso pozik.

    ErantzunEzabatu
  71. KAIXO ANA:
    Celia naiz eta asko gustatu zait gaur egin duguna Caperan.

    ErantzunEzabatu
  72. SARA NAIZ ,UDA ONA DENONTZAT

    ErantzunEzabatu
  73. lazter 5. mailahaziko daagbua bua buaur 4. maila

    ErantzunEzabatu
  74. Mikel 4.A:
    Bai, axola emoten didate, beharginak diralako eta gura laguntza behar dutelako.Guztiok anai-arrebak garelako.

    ErantzunEzabatu
  75. Gorka 4A:
    Bidioa pena eman dit


    ErantzunEzabatu
  76. Gorka 4A

    Zerbait egin behar dugu munduan bakea izateko.

    ErantzunEzabatu
  77. lagundu bhear dugu bheartzuei

    ErantzunEzabatu
  78. Jon zelan zaude? Telmo naiz.
    Zelan zentitzen zara elizara joaten zarenean? Jesusekin hitz egite duzu?
    Nik bai.Agur

    ErantzunEzabatu
  79. Kaixo Ana Telmo naiz.
    Zuk pentzatzen duzu asko JESUSENGAN?
    Nik bai.

    ErantzunEzabatu
  80. Ana oso urduri nago jaunartzea egiteko, ai duzu eman consejo bat?

    ErantzunEzabatu
  81. Ana Maria eskuzabala da eta Jose oso ona da, esta?

    ErantzunEzabatu
  82. Kaixo Ana Telmo naiz.
    Gutxi falta da GABONETARAKO eta oso pozik nago, eta zu?, pozik zaude?

    ErantzunEzabatu
  83. Ana ostegunean gabon kantak egingo ditugu eta ez dugu egin ezer, zer egingo dugu?
    TELMO.

    ErantzunEzabatu
  84. Ana erantzun ya oso urduri nago eta.
    TELMO

    ErantzunEzabatu
  85. Ana ze politak dira zure bideoak.
    TELMO.

    ErantzunEzabatu
  86. Kaixo Ana noiz garriko duzu videoak?
    TELMO.

    ErantzunEzabatu
  87. Ana idatziko duzu? a la ez.

    ErantzunEzabatu
  88. GORA TPS se ondo pasatu genuen.

    ErantzunEzabatu
  89. KAIXO ARRATE ETA MALEN GARA ...
    ESTETIDENDA SOLIDARIOAN PARTE ARTU EGIN DUGU .ETA ZUEK???
    DIRU ASKO LORTU DUGU.DAKIZUE ZENBAT???180 EURO.
    OSO ONDO PASATU GENUEN .ESPERO DUGU URRENGO URTEAN BERRIRO ONDO PASATZEA.!!!!

    ErantzunEzabatu
  90. Kaixo Leire Marques naiz 4Ekoa
    Irrakurri dut eta asko erabiliko dut froga egiteko.
    Aguuuuuuuuuurrrrr

    ErantzunEzabatu
  91. dena irakurri dut eta oso ondo egingo dut froga

    ErantzunEzabatu