2014(e)ko maiatzaren 24(a), larunbata

OTOITZ EGIN DEZAGUN!

Jesusek Bere ikasleei oso otoitz berezi bat irakatsi zien: "Aitagurea"
Otoitz honetan Jainkoari AITA deitzen diogu, horrek esan nahi du Bere seme-alabak garela eta denok anai-arrebak garela. Ez al da polita? 

Otoitz egiterakoan, lehen baino lehen, ISILTASUNA behar dugu, eta 3 urrats hauek jarrai ditzakegu:

1. Eskerrak eman

Egunero zenbait arrazoi aurkituko duzue eskerrak emateko: Lagun baten irribarrea, amaren musua, andereñoren adorea, norbaiten laguntza...

2. Barkamena eskatu

Onartuko dugu, apaltasunez, gauzak hobeto egin ditzakegula, agian, hitz egiterakoan doinu gozoago ipintzen, eskerrak esaten, ez haserretzen hain erraz, desio onak izaten... Honelako gauzak egitea kostatzen zaigunez barkamena eskatu ahal diogu Jaunari

3. Laguntza eskatu

Gure asmoa hobetzea denez, indarrak eskatuko dizkiogu Jaunari geure jokabidea suspertzeko, beharbada, adi egoteko, gehiago ikasteko, amaren esanekoa betetzeko...




Bazenekien...
Mosaiko honetan agertzen den otoitza Gure Aita dela eta Jerusalemen dago Pater Noster monasterioan?



Garizuman landu duguna gogoratzeko, eta elkarrekin otoitz egiteko, hemen uzten dizuet guztion artean prestaturiko bideoa. Goza ezazue!!



Hemen utzi dizkizuet zenbait marrazki zuek koloreztatzeko, klikatzen baduzue marrazkiaren gainean inprimatzeko aukera agertuko zaizue. Ikusten duzuenez, marrazki hauek otoitzarekin lotuta daude. Margotzen ere otoitz egin ahal dugu!!


  




38 iruzkin:

  1. Ane naiz. Au berria da esta?

    ErantzunEzabatu
  2. KAIXO ANA:
    Bideoa oso polita da,gainera gu ateratzen gara.
    AGUR

    CELIA

    ErantzunEzabatu
  3. KAIXO LAURA NAIZ

    ZEIN IDEIA VIDEOA

    ErantzunEzabatu
  4. Ander naiz oso polita da abestia

    ErantzunEzabatu
  5. Zorionak denoi jaunartzea egin duzuenok kaixo inigo zuazo

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo ana:
    Asko gustatu zait zure boga gainera gausa oso politak jartzen ditusu
    Eneko
    Its time to change

    ErantzunEzabatu
  7. Enrique naiz eta nire uztez bideoa oso polita da

    ErantzunEzabatu
  8. Kaixo Esti naiz:

    Niretzat bideoa oso polita da guztiok agertzen garelako

    ErantzunEzabatu
  9. Marta naiz, videoa oso polita.

    ErantzunEzabatu
  10. kaixo Ana nire ama emocionatu da videoa is time tu change oso polita dela esan du eskerrik asko :)

    CLAUDIA RESUSTA GALDOS :)

    ErantzunEzabatu
  11. Kaixo oier naiz is time to changeko videoa oso ondo geratu zen

    ErantzunEzabatu
  12. Oso polita bideoa Ana :)

    MARIA G. naiz

    ErantzunEzabatu
  13. kaixo Ana Oier naiz non dago Pater Noster monasterioa?

    ErantzunEzabatu
  14. kaixo oier naiz .Eta orduan zergatik dago oso arraroan baina dago euskeraz?

    ErantzunEzabatu
  15. Kaixo Ana Laura naiz.
    Noiz jarri dituzu marrazkiak?Oso politak dira!!!!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  16. KAIXO ANA:
    zein politak argazkiak eta bideoak.

    Enaitz

    ErantzunEzabatu
  17. Ni ezin dut nargoztu.Ane naiz

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Kaixo Ane
      Marrazkiak inprimatzeko klikatu marrazkiaren gainean, gero saguaren 2. botoia sakatu behar duzu, menu bat agertuko da eta, aukeren artean, inprimatzeko aukera izango duzu edo kopiatzekoa. Bigarrena aukeratzen baduzu kopiatu ahal duzu eta Word batean itsatsi, horrela tamaina alda dezakezu.
      Saiatu!, bestela esadazu eta azalduko dizut klasean.

      Ezabatu
    2. kaixo Ana nire jaunartzean oso ondo pasatu nintzen. Aiararekin Enrikerekin eta nire ahizparekin egin nuen jaunartzea
      Carlota Resusta Galdos

      Ezabatu
  18. kaixo Ana baina asterketan ez zenuen ezan ori aterako zela

    CLAUDIA RESUSTA 4B

    ErantzunEzabatu
  19. kaixo ana oso politak argaskiak
    ALAIA OLABARRI 4B

    ErantzunEzabatu
  20. Kaixo Ana oso politak argaskiak

    ALAIA OLABARRI 4B

    ErantzunEzabatu
  21. Elene naiz, oso póliza da Ana

    ErantzunEzabatu
  22. kaixo iñigo aguado naiz.niretzat bideoa oso adierasgarria da eta marraskiak oso politak dira.

    ErantzunEzabatu
  23. ups ana iñigo naiz agur.

    ErantzunEzabatu
  24. berriro iñigo naiz, ana nola margozten dira marrazki oiek?agur ana.

    ErantzunEzabatu
  25. Kaixo Iñigo, marrazkiak inprimatu ahal dituzu zure ordenagailutik, ezin dira zuzenean marraztu.

    ErantzunEzabatu
  26. Kaixo Ana Nerea naiz oso politak dira videoak

    ErantzunEzabatu
  27. oso polita da idatzi duzuna eta eskerrik asko horrela hobeto ikasten dut eta ere polita videoa :) :) (: (:

    ErantzunEzabatu
  28. super politak dira Ana asko gustatu zait

    ITXASO naiz

    ErantzunEzabatu
  29. kaixo Ana Ander naiz videoa ikuzi dut eta oso polita izan da

    ErantzunEzabatu