2014(e)ko maiatzaren 14(a), asteazkena

MARÍA

Maiatza denez, Amatxu Maria bereziki gogoratzen dugu. Eleizak lorez beterik agertzen dira, lehenengo hilabeteko igandea Amatxuren Eguna izan zen eta geure amaz oroitu ginen.

Gure Amatxu Mariari jarraitu nahi diogu, bera geure eredua da eta, bere apaltasunak, hain xumea izanik, erakusten digu beste modu batean bizi gaitezkeela, benetako senidetasunean.



Abes dezagun!!
Klikatu izenburuaren gainean eta entzungo duzu abestia


Zurekin Maria
Ume baten moduan
Eskutik helduta
gida ezazu bidea
Lagundu mesedez
zure antza izateko
Zu bezain garbia
Bakeaz bete
Ama, Ama
Ama, Ama
Ama, Ama
Ama, Ama
Eskerrak Amatxu 
Zugatik Badakigu
Jesusen ondoan 
Bizi poza daukagu
Eskerrak Amatxu
Bihotz zabal-zabalik
Beti izango duzu 
musuz beterik









41 iruzkin:

  1. kaixo, Joseba naz, zein polita argazkia

    ErantzunEzabatu
  2. joseba naz Ana zein argazki polita

    ErantzunEzabatu
  3. kaixo Ane naiz,argazkia oso polita da

    ErantzunEzabatu
  4. Ane naiz.oso polita argazkia

    ErantzunEzabatu
  5. Aldatzen da ezta, Ana?.Ane naiz

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo Ane naiz.Gehiago sartzen basara ikusiko duzu.Sartu gehiago eta ikusiko duzu!!!:-p

    ErantzunEzabatu
  7. Kaixo iñigo naiz laugarrenekoa

    ErantzunEzabatu
  8. Kaixo Ana Sara naiz .Asteburu honetan jaunartzea egin dut eta oso ondo pasatu dut.

    ErantzunEzabatu
  9. Se polita da argazkia Ander Urresti naiz

    ErantzunEzabatu
  10. Kaixo Ana Enaitz naiz . Niretzat abestia
    saila da zein polita argazkia

    ErantzunEzabatu
  11. kaixo Ana Olatz naiz Ckoa niri ere guztatzen zait argaskia oso polita da

    ErantzunEzabatu
  12. Kaixo Ana, Oihana naiz, 4.Dkoa.
    Oso ondo pasatu nuen nire jaunartzean: niri irakurtzea tokatzen zitzaidan eta oso urduri nengoen, baina jaunartzea eta gero super pozik nengoen.

    ErantzunEzabatu
  13. Ana , Mariaren abestia entzun dut eta oso polita da, gainera zuk abesten duzu!
    Galdera bat, egun guztietan ipintzen duzu blogean gauza eta abeti berriak?

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Kaixo María
      Nire asmoa da bloga eguneratzea, behintzat astean behin, eta pentsatu dut horrela abestiak ere kanta ditzakezuela.

      Ezabatu
  14. kaixo Ana Celia naiz abestia oso polita da gainera zuk abesten duzu

    ErantzunEzabatu
  15. Kaixo Celia, abestia oso polita, baietz

    ErantzunEzabatu
  16. Kaixo markel naiz abestia eta argaskiak oso politak

    ErantzunEzabatu
  17. Pozten naiz zuei gustatzeaz!!! Ea abesten duzuen!!!

    ErantzunEzabatu
  18. Cristina naiz eta jaunartzea oso polita da :-)


    ErantzunEzabatu
  19. ane naiz.Abezten dut baina eukaristiakoa ezin dut.

    ErantzunEzabatu
  20. Kaixo Alexander Mendiguren naiz hau asko gustatzen zait

    ErantzunEzabatu
  21. kaixo,oier naiz zein ondo dagoen abestia

    ErantzunEzabatu
  22. kaixo oier naiz berriro orain ikusi dut ipini duzula organoen videoak

    ErantzunEzabatu
  23. kaixo Ana :
    Mariaren abestia jarri diot nire amari
    eta esan du oso polita dela eta oso
    ondo abesten duzula.
    María G.

    ErantzunEzabatu
  24. Kaixo guztioi Enaitz naiz zuek urduri zeudeten
    jaunartza egin duzuenean ?

    ErantzunEzabatu
  25. Kaixo berriro Enaitz naiz nik igande onetan egingo
    dut jaunartza eta oso urdiri nageta egin duzunok ere
    urduri zeudeten?

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. Kaixo Enaitz!
      Egon Lasai!! Primeran pasatuko duzu eta oso ondo egingo duzu!! Gainera, oso normala da orain urduri egotea

      Ezabatu
  26. Kaixo Ana Enaitz naiz.Zure bloga nire faboritoetan daukat lehena.

    ErantzunEzabatu
  27. Ana zure abestia oso polita da.
    TELMO.

    ErantzunEzabatu
  28. Ana oraindik ez doa zure videoa.Telmo

    ErantzunEzabatu